tiistai 10. tammikuuta 2017

Vastaukset äidistä

Vastaajana 7-vee. 



1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle?
Että oot rakas. 
2. Mikä tekee äidin onnelliseksi?
Minä.
3. Mikä tekee surulliseksi?
No en mä tiiä, mikä sun mielestä?
4. Miten äiti saa sinut nauramaan?
Hassuilla ilmeillä tai tuijotuksella, mutta sehän on hassu ilme. 
5. Millainen äitisi oli lapsena?
Hauska, vaikka en mä kyllä tiiä yhtään oliksä hauska vai et. No olit varmaan. 
6. Kuinka vanha äitisi on?
32. (Olen itse asiassa tänään 36)
7. Kuinka pitkä äitisi on?
30 grammaa. 
8. Mikä on äitisi lempipuuhaa?
Lueta kirjoja. 
9. Mitä äitisi tekee, kun et itse ole paikalla?
Lukee tai tekee jotain töitä. 
10. Jos äidistäsi tulisi kuuluisa, niin minkä takia?
No jos sillä vaikka ois paljon rahaa. (Niinpä!)
11. Missä äitisi on tosi hyvä?
Lukemisessa. 
12. Missä äitisi ei ole kovin hyvä?
Tempuissa. 
13. Mitä äitisi tekee työkseen?
On sairaalassa toimistossa. 
14. Mikä on äitisi lempiruokaa?
Kalapuikot ja valkokastike.
15. Miksi olet ylpeä äidistä?
Kun se osaa lukea hyvin. (Huomaa, että meillä on luettu viime aikoina paljon)
16. Jos äitisi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi?
Batman. (???)
17. Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä?
Pelataan lautapelejä.
18. Mitä samaa on sinussa ja äidissäsi?
Se, että me tykätään mennä yhdessä lomalle. (Todellakin)
19. Mitä eroa teissä on?
En tiedä.
20. Mistä tiedät, että äitisi rakastaa sinua?
No siitä kun se on synnyttänyt mut ja se on mun äiti.
21. Mikä on äitisi lempipaikka, minne mennä?
Etelään. (Todellakin toiseen kertaan)

:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti