Ja yksi superhyvä
Kirjoistahan tässä jälleen puhutaan, kun nyt ne tänä vuonna olen ottanut tavaksi laskea ja luetella...
30. Noviolet Bulawayo: Me tarvitaan uudet nimet
Tämä kitja oli niin outo, että meinasin lopettaa kesken jo muutaman sivun jälkeen. Päätin kuitenkin sinnitellä vielä hetken ja se kannatti; jäinkin koukkuun ja luin ihan innolla kirjan loppuun. Kirjassa sekoitus Afrikkaa ja Amerikkaa, uudella tavalla kerrottuna.
31. Emma Cline: Tytöt
Uutuuskirja joka tempaisi mukanaan. Ilmeisesti perustuu löyhästi tositapahtumiin jostain amerikkalaisesta kultista.
32. Hannele Lampela: Täydellinen vaatekaappi tuhlaamatta
Tämän kirjan luin yksi ilta yhdeltä istumalta. Helppolukuinen siis, eikä liian pitkä. Kertoo todella paljon muustakin kuin täydellisestä vaatekaapista. Tältä kirjailijalta odotan kyllä lisääkin teoksia!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti