torstai 5. maaliskuuta 2015

Alelöytöjä

Seppälästä


Jos vaatekaupoista puhutaan, on Seppälä ihan mun ykkösjuttu. Olen viime vuosina tykästynyt heidän vaatteisiinsa, löydän sieltä aina jotain sopivaa päälle pantavaa. Plussaa myös erittäin hyvistä alennusprosenteista ja poistopisteistä, josta tavaraa saa ihan muutamalla eurolla. Onneksi Seppälä säästyi uusien omistajien myötä ainakin vielä, pari ylimääräistä sydämentykytystä se minulle aiheutti kun kuvittelin joutuvani etsimään uuden luottovaateketjun.
Käväisin taas pyörähtämässä kaupassa edellisellä viikolla, ja bongasin muutaman oikein hyvän alelöydön, työvaatteiksi pari paitaa ja lisäksi nämä joita en normaalihinnalla ostaisi: Statement-korun (oikeastaan mun ensimmäinen, miten niin oon vähän jälkijunassa?)  ja hauskat nilkkurit kevääksi. Molemmista pulitin kahdeksan euroa! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti